Top 5 irritantste kantoor gewoontes:

Iedereen irriteert zich wel is op kantoor aan iemand. Maar wat zijn nou de irritantste kantoor gewoontes. Daarom deed Sharp onder 504 kantoor medewerkers een onderzoek om nou te kijken wat nou de irritantste kantoor gewoontes zijn in het bedrijfsleven. Uit dat onderzoek blijkt dat de top 5 irritantste kantoor gewoonten zijn: 1. Iedereen kent het wel, uitgeprinte documenten in de printer laten liggen 2. Ook deze kunnen de meeste mensen wel herkennen, vergeten het printpapier aan te vullen 3. Iedereen vind het wel fijn om uit te praten maar dat gebeurt niet altijd deze irritatie is namelijk het onderbreken in vergaderingen 4. Als je in een bedrijf werkt is de communicatie altijd ontzettend belangrijk alleen ook dat gebeurt ook niet altijd deze irritatie is namelijk het vergeten te delen van belangrijke informatie 5. Tijdens het vergaderen vindt iedereen het fijn als je aan het woord bent dat er ook geluisterd wordt naar je daarom is deze irritatie tijdens het vergaderen op je telefoon of laptop zitten.

Afbeeldingsresultaat voor kantoor gewoonten

Sharing is caring...Share on Google+Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on TumblrShare on FacebookEmail this to someone
Geplaatst in Alle nieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*